Lidt stemningsbilleder

Jeg sidder med Steves computer og proever at redigere nogle af billederne saa de kan komme online. Jeg har gjort syv styk klar til upload. Hvis I kun kan se et enkelt eller to er det fordi jeg har mistet taalmodigheden 🙂

 Vejrudsigten for imorgen lover stadig lige lovlig haard vind. Men vi haaber, at den laegger sig iloebet af dagen. Hvis den goer vil vi traene fra midt paa eftermiddagen indtil moerket falder paa. Fredag har vi det modsatte problem. Der bliver det helt vindstille. Det vil sige, at man ikke kan loebe staerkt nok til at faa dragen i luften. Desuden har vi traenet i haard vind. Saa det vil kraeve lidt tilvaending for at flyve i meget svag vind. Tony siger, at vi ikke skal miste modet. Vores kursus indeholder 8 traeningsdage. Men kurset har en varighed paa 16 dage – saa vi skulle gerne naa meget laengere. Det haaber jeg! Paa den anden side har denne tur til Spanien vaeret en kaempe oplevelse i sig selv. Saa jeg er godt tilfreds uanset hvad 🙂

Hmmm…det lader til, at hvert enkelt billede skal tilfoejes som et nyt indlaeg. Saa alle billederne vil vaere “ovenover” dette indlaeg.

Skriv en kommentar